Hey.. er den heldige ejer af en Powerbook 15 g4... men noget irreterer mig.. hvis jeg benytter Itunes, kopiere det ale mine sange, således de kommer til at lægge i dobblet kopi på min harddisk.. og det er self. logik det er en ulempe, de der kun forefindes 80gb.. så med mine oprindelige 20gb musik, kopirer itunes det i biblioteket og det tager således halvdelen af min disk.. hvordan løser jeg det problem? er sikker mig der har overset en funktion, eller gør det forkert.. men vil gerne have det sammen princip som winamp benytter sig af, nemlig at have sangene læggende som seperate filer på disken og kunne adde dem i et program der laver en "genvej" til lokationen.
Hvis dette ikke kan gøre skrotter jeg itunes, som ellers ikke har skuffet mig mht. brugsmæssige funktioner. Men må derfor finde et andet, og hvilket skal det være? har kigget på winamp til mac, men kan ikke få det dowloadet og min OSX siger jeg mangler komponenter for at kunne benytte det. (ja, lyder noob). Har også prøvet WHAMP, men det sutter jo max..
Værdsætter jeres hjælp og svar meget, så tak på forhånd:)
mvh.