Det er sådan at min router fra TDC står i kælderen og jeg kun har et netværksstik oppe i stuen hvor min home trio boks står. KAN man sætte en lille switch op i stuen for så at sætte PS3 og hometrio boxen til den? altså om det vil fungere? ville gerne sætte en gbit switch op da jeg har min NAS stående i kælderen.
Har du en TDC Box adsl/Home box adsl med 4 gule stik eller et Siemens modem med blå/rød/grøn/gul?
Hvis du har de første nævnte, så skulle det ikke være et problem. Har du sidstnævnte, så skal du trække et ekstra kabel fra det gule til en router/switch, da det røde er reserveret til tv (multiroom med switch).
---
[---- Succes is temporary ----]
[------ Loyalty is forever -------]
---
Tilføj svar
Husk venligt at vi har nogle ganske klare og enkelte regler her på TweakUp, som du gerne må huske på ved dit svar i denne tråd. Hvis du ikke allerede har læst vores
regler, eller er i tvivl om deres indhold henviser vi til at de bliver læst nærmere igennem, for at undgå evt. problemer, hvor forum admins er nødsaget til at blande sig.
Hvis du ikke har noget at skrive til emnet bedes du respektere dette og undlade at kommentere emnet helt, da det oftest ødelægger trådene.