Hejsa
Sidder med et problem som jeg håber nogle af jer kloge hoveder kan hjælpe mig med :-)
Jeg har for nyligt anskaffet mig en acer aspire x3300 stationær computer. Den har fungeret fint i en uges tid, men nu vil den ikke starte..
når jeg trykker på power-knappen tænder den, der kommer et normalt bip som der skal, der kommer en acer logo-skærm frem hvor jeg kan vælge at gå i bios eller gå til noget boot options, og derefter sker der intet, udover sort skærm. intet windows logo eller noget.
Hvis jeg prøver at boot'e fra windows 7 cd'en kommer jeg fint ind i menuen, men når den skal til at reparere eller jeg prøver at installere en ny udgave, så bliver den hængende i den der windows installations baggrund og står og loader..
Kan det være harddisken der er brændt af, siden det er som om den slet ikke kan finde windows mere?!? Det skete efter at jeg havde flyttet maskinen, havde sat nyt trådløst tastatur og mus til, og havde prøvet at forbinde den til mit anlæg via hdmi, da jeg så tændte maskinen opførte den sig som beskrevet og har gjort det lige siden..
Håber nogen har en idé..
med venlig hilsen
Simon