hej tweakup min pc er lige gået i blå skærm, og jeg tror det er ramene. og ved vist også hvilken en af ramene det er, men når jeg tester den alene finder den nogen gange fejl ikke noget, men når jeg tester dem med alle min ram(4) finder den fejl og andre gange ikke
Er der en grund til at du bliver ved med at stille det samme spørgsmål, når du har fået fin hjælp de tidligere gange du har stillet det?
17.01.10 klokken 13:51 er første gang du stiller dette spørgsmål.
Du skriver ikke meget men henviser blot til nogle billeder.
Når ikke du skriver mere end du gør, så skal du heller ikke regne med at komme videre. Det virker en anelse hysterisk fra din side.
Skriv en stil. Husk at sætte punktummer og kommaer. Fortæl og forklar.
Det du skriver nu er ganske uforståeligt og dine billeder siger intet. Med mere end 6 måneder siden din første tråd om dette emne, så har der været masser af tid til at lave et godt og sigende indlæg.
Du bør desuden overveje om dit bundkort er defekt. Det er set før.
---
Spar din tid - skriv _ikke_ TMS'er til mig.
---
Tilføj svar
Husk venligt at vi har nogle ganske klare og enkelte regler her på TweakUp, som du gerne må huske på ved dit svar i denne tråd. Hvis du ikke allerede har læst vores
regler, eller er i tvivl om deres indhold henviser vi til at de bliver læst nærmere igennem, for at undgå evt. problemer, hvor forum admins er nødsaget til at blande sig.
Hvis du ikke har noget at skrive til emnet bedes du respektere dette og undlade at kommentere emnet helt, da det oftest ødelægger trådene.