det ser jo fint ud, syns dog måske at for de penge at de godt ku tilbyde dig et bedre GFX iform af noget GTX xxx eller et HD5000 series kort istedetfor et gammel forældet 9800GT, men hvis pc'en ikke skal bruges til gaming eller noget, er det den super til engang PS,Indesign, osv, dog ville jeg måske fortrække 8GB ram hvis du bruger 64bit windows 7 og arbejder med lidt større filer :)
Er et 1024MB ASUS HD5750 FORMULA DDR5 PCI-E brugbart? Det var nemlig også en af de muligheder der var og prisen ændrer sig ikke meget - 200 kroner er en acceptabel forskel for bedre grafik.
Så vidt jeg kan se efter 20 minutters sammenligning og jeg ENDELIG fik øje på der var valgt Windows 7 er det den eneste forskel???? Jeg har en helt ny uudpakket Windows 7 der skal smides på dyret, købt til formålet. Jeg vil gerne indrømme det er ikke så meget software jeg bruger og/eller køber, men Winodow 7 har jeg kørt fra beta udgaven blev til download, og det er fabelagtigt. Var der anden forskel???
Du skal bruge RAM, du skal ikke bruge grafikkort. Køb det billige grafikkort og smid flere penge efter RAM. Du får aldrig brug for GF9800GT. GF9400GT kan fint klare opgaven for dig.
8GiB RAM er derimod minimum til din situation. Evt. 16GiB.
Og så sørg for hurtige diske. SSD til systemdisk og Veliciraptor til temp-filer til dit arbejde. Dertil en god data-/lager-disk.
Jamen det er da fint nok, men hvis ikke det jeg ser på skærmen svarer til virkeligheden så kan jeg jo ikke lave visit kort og foldere til folk, hvis blomsterne skulle være blå og de er lilla når de bliver trykt er det jo kun engangskunder jeg får ;=))
#6 jeg sagde også at jeg ville smide 8GB ram i maskinen og 9800GT eller mindre ville være perfekt vis den IKKE skulle bruges til gaming :-) tror lige du skal ha fixet de briller der :)
Husk venligt at vi har nogle ganske klare og enkelte regler her på TweakUp, som du gerne må huske på ved dit svar i denne tråd. Hvis du ikke allerede har læst vores
regler, eller er i tvivl om deres indhold henviser vi til at de bliver læst nærmere igennem, for at undgå evt. problemer, hvor forum admins er nødsaget til at blande sig.
Hvis du ikke har noget at skrive til emnet bedes du respektere dette og undlade at kommentere emnet helt, da det oftest ødelægger trådene.